Dermatologija i venerologija.jpgdermatologija-2.png

Dermatologija i venerologija

Na koži i njezinim adneksima (mirisnim žlijezdama, žlijezdama znojnicama, žlijezdama lojnicama, mliječnim žlijezdama, dlakama i noktima) kod djece i odraslih mogu se pojaviti i uspješno izliječiti brojne promjene i bolesti, poput bradavica i drugih dobroćudnih izraslina, gljivičnih infekcija, dermatitisa, akni, rosacea (pretjerano crvenilo lica), psorijaze, poremećaja pigmentacija, različitih tumora kože i drugih. Suvremena medicinska oprema i visokostručan kadar naše Poliklinike omogućavaju brzu dijagnostiku i liječenje svih vrsta kožnih i spolnih bolesti. Dermatološke i venerološke preglede preporučuje se obaviti kod promjena postojećeg stanja ili pojave novih promjena na koži, sluznicama, vlasištu ili noktima. Specijalistički pregled obavljaju liječnici specijalisti dermatovenerologije, a on podrazumijeva uzimanje anamneze, odnosno podataka pacijenta o kožnim i spolnim bolestima, i provođenje dijagnostičkih i laboratorijskih testova prema potrebi.

croatia_osiguranje_croatia_poliklinika_fotofinder_kampanja_996x704_20220901_.jpg

Popust od 20% na mapiranje madeža cijelog tijela uz fotodokumentaciju

Nakon izlaganja UV zrakama tijekom ljetnih mjeseci preporučuje se detaljno provjeriti sve promjene na koži kao što su veličina, boja ili oblik madeža. Preventivni pregled omogućuje nam pravovremeno uočavanje i liječenje kožnih oboljenja. Sve do kraja rujna možete iskoristiti posebnu ponudu od 20 % popusta na mapiranje madeža cijelog tijela u Croatia Poliklinici u Rijeci.

Usluge u poliklinici
Zagreb