Ivanka Dodig

dr. med., specijalist neurologije
Lokacija: Split
Područje interesa: neurološka dijagnostika, prvenstveno EMNG i obojeni dopler ekstrakranijske moždane cirkulacije te dijagnostika i liječenje glavobolja, cerebrovaskularnih bolesti (moždani udar i prevencija moždanog udara), neuromuskularnih bolesti (bolesti kralješnice, radikulopatije, sindrom karpalnog kanala, polineuropatije)
Ivanka_ Dodig_spec. neurolog.jpeg

Specijalizaciju iz neurologije završila je 2015. godine u KBC-u Split i KBC-u Zagreb, a 2020. godine položila je ispit iz uže specijalizacije za cerebrovaskularne bolesti. Neurologiju smatra iznimno zanimljivom granom medicine koja ima dodirnih točaka s gotovo svim ostalim medicinskim područjima. U proteklim je godinama u području dijagnostike i liječenja neuroloških oboljenja zabilježen velik napredak.
U svom trenutnom ambulantnom radu posebno se fokusira na područje neurološke dijagnostike, prvenstveno na elektromioneurografiju (EMNG) i obojeni dopler ekstrakranijske moždane cirkulacije koji su joj trenutno dostupni za rad. Osim toga, bavi se dijagnostikom i liječenjem glavobolja, cerebrovaskularnih bolesti (moždani udar i prevencija moždanog udara) te neuromuskularnih bolesti (bolesti kralješnice, radikulopatije, sindrom karpalnog kanala, polineuropatije).

Kako bi unaprijedila svoje stručno znanje, prošla je brojne edukacije. Završila je edukaciju iz EMNG-a u KBC-u Zagreb, edukaciju obojenog doplera ekstrakranijske moždane cirkulacije i dopler sonografije intrakranijske cirkulacije u KBC-u Sestre milosrdnice te poslijediplomski tečaj o osnovama palijativne skrbi. Članica je Hrvatske liječničke komore.
U svom poslu najviše voli što neurologija zahtijeva interakciju s pacijentima i ostatkom medicinskog tima. Ta interakcija daje posebnu ljepotu i humanost ovoj grani medicine.

Obrazovanje:
2001. diplomirala na Medicinskom fakultetu u Splitu
2003. položila stručni ispit za doktora medicine
2015. položila specijalistički ispit iz neurologije
2020. položila ispit iz uže specijalizacije za cerebrovaskularne bolesti

• članica je HLK-a

"Moj naklon ovoj divnoj ženi. Nakon pregleda kod dr. Ivanke Dodig, dugo sam bila pod dojmom... Stručnost, znanje, srdačnost, ljudskost i toplina. Zahvalna i sretna što imamo liječnike poput nje. Od srca preporuka! "

M. G. K.