Jelena Krtanjek Maček

dr.med., specijalist dermatovenerologije
Lokacija: Varaždin
Područje interesa: dermatoskopija, upalne bolesti kože, kozmetologija, venerologija i pedijatrijska dermatologija

Specijalizirala je dermatovenerologiju u Klinici za dermatovenerologiju KBC-a Zagreb, koju je izabrala zbog dinamičnosti i širine struke. Aktivno je uključena u dermatovenerološku zajednicu kao članica Hrvatske liječničke komore, Hrvatskog liječničkog zbora, Europskog dermatovenerološkog društva (EADV) i Međunarodnog dermatoskopskog društva (IDS).

Njezina profesionalna postignuća uključuju nagradu za najbolju prezentaciju na tečaju iz pedijatrijske dermatologije u Barceloni 2019. godine, uz značajan doprinos znanstvenom radu, uključujući suradnju na Atlasu dermatologije, dermatopatologije i venerologije.

Obrazovanje
● 2016.-2020. specijalizacija iz dermatovenerologije – KBC Zagreb, Klinika za dermatovenerologiju
● 2012.-2014. Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
● 2008.-2012. Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Sudjelovala je u pisanju poglavlja o sifilisu i bakterijskim spolno prenosivim infekcijama u Atlasu dermatologije, dermatopatologije i venerologije, izdanom 2021. godine. Objavljene su joj i dvije publikacije u znanstvenim časopisima Acta Dermatovenerol APA te Dermatology Practical & Conceptual. Sudjelovala je kao autor ili koautor u pripremi više epostera za dermatovenerološke kongrese u Hrvatskoj i inozemstvu.

● nagrada za najbolju prezentaciju na tečaju iz pedijatrijske dermatologije u Barceloni, 02/2019.
● članica Hrvatske liječničke komore, Hrvatskog liječničkog zbora, Europskog dermatovenerološkog društva (EADV), Međunarodnog dermatoskopskog društva (IDS)